دومین جلسه کار گروه کمیسیون دیجیتال‌سازی ادارات دولتی برگزار شد

naweed_admin
شنبه ۱۴۰۰/۱/۲۸ - ۹:۴۶
دومین جلسه کارگروه کمیسیون دیجیتال‌سازی ادارات دولتی

دومین جلسه کمیسیون دیجیتال‌سازی ادارات دولتی بخاطر تعقیب فرمان جلالتمآب رئیس جمهور کشور در مورد اخذ همکاری و شریک‌سازی تجربیات شرکتهای موفق بین‌المللی در این بخش، برگزار شد.

این جلسه با حضورداشت عطاالله نصیب رئیس واحد تسهیل سرمایه گذاری اداره امور ریاست جمهوری، خانم معصومه خاوری وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، احمد جاوید رسولی رئیس اداره مرکزی احصائیه، عمر منصور انصاری رئیس اداره اترا، اسماعیل میاخیل رئیس عمومی رادیو تلویزیون ملی، نماینده وزارت مالیه، جاوید احمد سفیر افغانستان در امارات متحده عربی و نمایندگان شماری از شرکت‌های جهانی دارای تجربه در این بخش، برگزار شد و در نخست عطاالله نصیب رئیس واحد تسهیل سرمایه گذاری اداره امور در مورد فرمان و دیدگاه جلالتمآب رئیس جمهور کشور در قسمت دیجیتال سازی ادارات دولتی و استفاده از تجارب موفق جهانی در این بخش بحث نمود.

معصومه خاروی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و دیگر اعضای کمیسیون در مورد هدایت جلالتمآب رئیس جمهور، نقاط قوت و ضعف سیستم های موجود کشور بحث و تبادل نظر نمودند.

دومین جلسه کارگروه کمیسیون دیجیتال‌سازی ادارات دولتی

در اخیر جلسه فیصله گردید که اعضای کمیسیون با شرکت های که دارای تجربه در این بخش هستند، کنفرانس ویدیویی برگزار و همچنان وضعیت فعلی سیستم های موجود کشور تعریف و با جلالتمآب رئیس جمهور شریک گردد.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۵/۳/۲۸ - ۱۷:۱۴
Background image

نظارت از کار ساختمانی یک سایت شبکه مخابراتی سلام در ولسوالی شتل ولایت پنجشیر

این سایت مخابراتی که برای مناطق محروم این ولایت به همکاری پروژه دهم تی دی اف برای...

پنجشنبه ۱۴۰۵/۳/۲۸ - ۱۴:۵۷
Background image

نظارت از کار ساختمانی یک تعداد سایت های مخابراتی شبکه سلام در ولایت بامیان صورت گرفت

طی این نظارت به شرکت متذکره توصیه گردید تا کار اعمار این سایت های مخابراتی را مطابق به شرایط قرارداد بطور معیاری...

چهارشنبه ۱۴۰۵/۳/۲۷ - ۱۳:۴۸
Background image

در ولایت کندز یک سایت شرکت مخابراتی روشن فعال و به بهره‌ برداری سپرده شد

با فعال شدن این سایت مخابراتی، باشندگان منطقه متذکره به خدمات مکالماتی و اینترنت باکیفیت...

بازگشت به خبر