فراغت ۸۵ تن از مرکز آموزشی کمپیوتر ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت خوست

naweed_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۴۲
ولایت خوست

به تعداد ۸۵ تن از دور ۳۹ مرکز آموزشی ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت خوست پس از آموزش شش ماهه در زمینه اساسات کمپیوتر توسط اساتید مجرب فارغ گردیدند که به وسیله آن می‌توانند مشکلات خویش را در بخش تکنالوجی و کمپیوتر حل نمایند.

در مراسم که به همین مناسبت راه اندزی گردیده بود، برخی متنفذین و بزرگان قومی و مسئولین دولتی ولایت خوست اشتراک ورزیده بودند و از تلاش رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و زحمات این ریاست در خصوص فراهم نمودن تسهیلات آموزش در تکنالوژی معلوماتی برای جوانان در ولایت متذکره قدردانی کردند.

قابل یاد آوریست که وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی با توجه به نیاز عصر حاضر و ارزش تکنالوژی مراکز آموزش کمپیوتر را در تمامی ولایات کشور ایجاد کرده است که توسط استادان مجرب به صورت علمی و عملی آموزش داده می شود.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۱۲
Background image

برگزاری ورکشاپ یک روزه ارتقاء ظرفیت برای کارمندان وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

ریاست پلان و پالیسی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ورکشاپ آموزشی یک روزه را تحت عنوان پلانگذاری و گزارش‌دهی جهت ارتقاء ظرفیت کارمندان...

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۴:۴۶
Background image

افتتاح پروژه تمدید فایبرنوری از ولسوالی دلارام به شهر زرنج

بر اساس هدایت الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، به هدف تکمیل رینگ حلقوی فایبرنوری کشور، پروژه تمدید فایبرنوری...

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۵:۵۷
Background image

وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با سفیر چین در کابل ملاقات کرد

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با سفیر جمهوری خلق چین...

بازگشت به خبر