آغاز پروسه نیازسنجی سیستم‌های وزارت‌خانه‌ها و ادارت دولتی کشور

naweed_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۳
سیستم سازی وزارت مخابرات

بر اساس فیصله کابینه امارت اسلامی افغانستان، وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، ارزیابی و نیازمندی سیستم‌های وزارتخانه‌ها و تمامی ادارات دولتی را به منظور انسجام سیستم‌ها در کشور آغاز کرده است.

بر اساس این ارزیابی، میزان سیستم‌های فعال و سیستم‌های موجود غیر فعال تمامی وزارتخانه‌ها و ادارات بررسی و مشخص می‌شود و همچنین سیستم‌های مورد نیاز وزارت خانه‌ها و تمامی ادارات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در تلاش است تا انسجام و یکپارچگی سیستم‌ها را در کشور ایجاد کرده و  آنرا به درستی مدیریت کند.

با این کار امکان حفظ و مراقبت سیستم‌ها و همچنین ایجاد تغییرات در این سیستم‌ها امکان پذیر خواهد بود و مهم‌ترین نکته این‌که حتی با تغییر نیروی انسانی در ادارات و وزارتخانه‌ها این سیستم‌ها فعال بوده و از آنها استفاده صورت می‌گیرد.

با توجه به اهمیت تکنالوژی در عصر حاضر، وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی سعی و تلاش می‌ورزد تا به کار گیری مؤثر و مثبت این تکنالوژی مفید، سیستم‌های مدرن ایجاد نماید و در امور ادارات و وزارتخانه‌های کشور تسهیلات لازم فراهم کند.

به‌همین منظور وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تاکنون ۲۳ سیستم مختلف را به تعداد زیادی ادارات و وزارتخانه های دولتی ساخته و به بهره برداری سپرده است، همچنین ساخت ۲۹ سیستم دیگر تحت کار بوده که در مدت کوتاهی تکمیل و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۲:۴۷
Background image

ریاست معادن ولایت پکتیکا به فایبرنوری وصل می‌گردد

بر اساس هدایت مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، وصل ریاست معادن ولایت پکتیکا به فایبرنوری طی مراسمی...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۲:۳۶
Background image

افتتاح مرکز خدمات مشتریان شرکت مخابراتی افغان بیسیم در مرکز ولایت لوگر

شرکت مخابراتی افغان بیسیم به اساس پلان‌های توسعه‌ای خویش مرکز خدمات مشتریان را که مجهز با تمام امکانات...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۶:۳
Background image

بررسی و نظارت از فعالیت‌ مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت پروان با همکاری تیم تخنیکي مشترک، فعالیت‌‌ مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی را...

بازگشت به خبر