دیدار سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با سفیر جمهوری اسلامی ایران

naweed_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۷/۱۸ - ۱۲:۱۶
دیدار سفیر ایران با وزیر مخابرات

الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با محترم بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه اش در کابل به منظور همکاری‌های دوجانبه ملاقات کرد .
در نخست سرپرست وزارت مخابرات ضمن خوش آمدید به مهمانان، بر اهمیت حسن همجواری و روابط حسنه بین دو کشور تاکید کرده و در مورد دستاوردهای امارت اسلامی طی یک سال گذشته وضاحت داده و به طور مختصر در مورد کارکردهای وزارت مخابرات و بخش‌های این وزارت نیز معلومات ارایه کرد.

در این دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران محترم بهادر امینیان و هیئت همراه اش، آمادگی خود را برای همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله ظرفیت‌سازی، آموزش، ارتباطات، تکنالوژی معلوماتی و تولید محصولات در افغانستان، ابراز نموده و همچنان روی تبادل و شریک‌سازی تجربیات متخصصان بخش تکنالوژی دو کشور تاکید کردند.

بهادر امینیاندر عین حال الحاج نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از همکاری و تعهد آنان اظهار سپاس نموده و توضیح داد که همکاری مشترک به نفع هر دو طرف است و علاوه بر همکاری در زمینه‌های ظرفیت‌سازی، زیربناها، تولید تجهیزات و سایر قطعات، وی پیشنهاد اتصال فایبر نوری افغانستان از طریق بحر را ارایه کرد تا ایران هم با استفاده از موقعیت جغرافیایی افغانستان از همین امکانات به آسیای مرکزی و جنوب آسیا بهره‌مند شود.

مولوی نجیب الله حقانی

در این نشست محترم احمد مسعود لطیف‌رای معین تخنیکی و مسلکی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، محترم عطام محمد یاری مشاور تخنیکی وزارت، محترم رحمت الله مکی رییس افغان پُست، سید برات شاه آغا ندیم رییس اداره اترا و تعدادی از پرسنل مسلکی و تخنیکی وزارت نیز اشتراک نموده بودند.

تازه ترین خبر

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۶:۵
Background image

برگزاری جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به ریاست محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست این وزارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۱۰
Background image

ارزیابی فیلترشدن ویب سایت‌های غیر اخلاقی مربوط به شرکت‌های مخابراتی در ولایت کابل

مسدود شدن اپلیکیشن‌های انترنتی غیر اخلاقی و سایت‌های انترنتی غیر اخلاقی شرکت‌های مخابراتی...

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۶:۲۵
Background image

نظارت و بررسی سایت‌های انترنتی شرکت‌های مخابراتی ولایت کابل

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و اداره اترا به منظور تطبیق حکم مقام عالی ریاست الوزرا مبنی بر مسدود شدن سایت‌ها و اپلیکیشن‌های...

بازگشت به خبر