دور سوم – در خواست جهت ثبت و راجستر برای شرکت های نوپای باالقوه در پروژه ابتکار

superadmin

ما درخواست هایی را در قسمت تجارت باالقوه در بخش های تکنالوژی معلوماتی و خدمات در سایر بخش های مرتبط به تکنالوژی معلوماتی میپذیریم. تا کنون ما شرکت های نو پا را در قسمت های ذیل استخدام نموده ایم: مدیریت مالی، فراهم نمودن خدمات به دولت، بخش نظامی، تعلیم و تربیه، انکشاف سکتور خصوصی. ما درخواست های بیشتری را در قسمت زراعت، انکشاف اجتماعی، صحت، توانمند سازی زنان در بخش تکنالوژی معلوماتی میپذیریم.وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی جمهوری اسلامی افغانستان امکان انکوباتور (Incubator  (را برای افغان ها (اقایان و خانم ها) ایجاد نموده است.  این انکوباتور (Incubator ( بنام "ابتکار" شهرت یافته است. اداره ابتکار در نظر دارد تا شرکت های نوپا را که نظریه ابتکاری و خلاق داشته و خواستار ایجاد شرکت های تکنالوژی معلوماتی خویش اند، کمک نماید. اگر شما یکی از آنها هستید، اداره ابتکار برای شما وسایل، امکانات، راهنمایی و تدریس جهت انکشاف و تداوم شرکت نوپای شما فراهم می سازد. تیم مدیریت انکوباتور ((Incubator شرکت های نو پا را در زمینه فراهم سازی مکان، حمایت لوژستیکی، خدمات حمایوی انکشاف تجارتی و تمام خدمات رایگان را جهت آغاز و افتتاح تجارت که شما در نظر دارید همکاری می نماید.

ذریعه این برنامه تجارت انکوباتور ((Incubator ، وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در نظر دارد تا خدمات تداوم خودی انکوباتور ((Incubator را جهت حمایت تجارت جدید و رو به انکشاف افغانها را ذریعه روش تجارت جدید کار افرینی entrepreneurial)  (و تعهد در قسمت همکاری با تجارت های جدید و تازه به ظهور رسیده در افغانستان ایجاد نماید. در طول دو سال اخیر، اداره ابتکار وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به تعداد بیست شرکت وپا را در بخش تکنالوژی معلوماتی موفقانه فارغ داده است.

آیا علاقمند هستید؟ اگر شما نظریۀ در بخش تجارت یا محصولی دارید و می خواهید نظریه تان را به شرکتی انکشاف دهید، اداره ابتکار میزبان شرکت نوپای تان می باشد.

لطفا معیارات واجد شرایط بودن را در ویب سایت ما (http://ibtikaar.gov.af) ملاحظه نموده و فورم درخواستی را پر نمایید.

میعاد درخواستی روز سه شنبه مورخ 29 جون 2016 می باشد

جهت اطلاعات بیشتر به شماره تیلفون و ایمیل ادرس ذیل به تماس شوید:

ایمیل ادرس: ibtikaar@mcit.gov.af; mcit.ibtikaar@gmail.com

نمبر تیلفون: 0202 31 30 77, 0202 31 30 75                       

 

 

                                                                                                            

 

 

 

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۹:۳۰
Background image
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۱
Background image

مزایده فریکونسی برای عرضه خدمات برادباند (Broadband) موبایل

طی چند سال گذشته، استفاده از خدمات نسل چهارم موبایل (4G) در افغانستان به سرعت در حال...

یکشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۴ - ۱۱:۴۳
Background image

اطلاعیه و آگاهی به شرکت محترم ساختمانی محمد حضرت افغان

به شرکت محترم ساختمانی محمد حضرت افغان دارای جواز نمبر (۴۷۵۲۴) می‌باشد که در سال ۱۳۹۸ قرارداد اعمار تصفیه خانه فاضلاب چاه سپتیک تعمیر وزارت...

بازگشت به اطلاعیه ها