جلسه میان وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و شرکت MTN به صورت آنلاین دایر گردید

naweed_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۳
MTN

در این جلسه؛ محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، محترم پوهنیار احمد مسعود لطیف‌رای معین تخنیکی و مسلکی وزارت، محترم عطامحمد یاری معاون تخنیکی اداره اترا از جانب وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و محترم اسماعيل جرودی معاون ارشد آسیای میانه و افریقای شمالی و محترم هدایت الله زاهد رییس خدمات از جانب شرکت MTN اشتراک کرده بودند.

سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی مهمانان جلسه را خوش آمدید گفته و هدف از برگزاری این جلسه را بحث در مورد فروش مسوولانه شرکت MTN به کمپنی M1 عنوان کرد.

مسوولان شرکت MTN تعهد سپردند که همانند بیرون شدن از کشورهای قبرس، سوریه و یمن مطابق قوانین آن کشورها، از افغانستان هم مطابق قوانین این کشور سهم خویش را به شرکت بین المللی M1 «که تجربه کافی در عرضه خدمات مخابراتی دارد» به فروش می‌رساند.

آنان اضافه کردند که در جلسه قبلی که به همین منظور دایر گردیده بود راپور فروش سهم این شرکت به صورت غیررسمی با این وزارت شریک شده بود ولی اینبار موضوع به صورت رسمی مطابق قوانین کشور و مقررات اداره اترا شریک ساخته می‌شود.

جلسه آنلاین شرک مخابراتی MTN

مسوولان این شرکت وعده کردند که فروش شرکت MTN هیچ تاثیری منفی بر ارایه خدمات به ۶ میلیون مشتری و ۴۰۰ کارمند موجود این شرکت نخواهد گذاشت و بر عکس پروژه‌های توسعه‌وی آن، انکشاف خواهند یافت.

در همین حال الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی؛ انتخاب مارکیت را از حقوق اساسی هر شهروند افغان دانسته و یادآوری نمود که فروش مسوولانه شرکت MTN وابسته به جواز بوده و تاکید نمود که برای واضح شدن و درک تمام مسوولیت‌ها و واجبات دو طرف، باید جلسه حضوری دایر گردد.

سرپرست این وزارت افزود که برای ارزیابی کمپنی M1 کمیته تخنیکی ایجاد خواهد شد تا طرح تفاهمنامه میان دو طرف را بررسی نموده و کاپی آن با وزارت شریک ساخته شود.

کمپنی M1، یک کمپنی بین المللی می‌باشد که طی چند سال گذشته با ارایه خدمات مخابراتی سالم، اعتماد بین المللی خود را حفظ نموده و با تجارت و عنعنات کشور آشنا می‌باشد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۱۰
Background image

ارزیابی فیلترشدن ویب سایت‌های غیر اخلاقی مربوط به شرکت‌های مخابراتی در ولایت کابل

مسدود شدن اپلیکیشن‌های انترنتی غیر اخلاقی و سایت‌های انترنتی غیر اخلاقی شرکت‌های مخابراتی...

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۶:۲۵
Background image

نظارت و بررسی سایت‌های انترنتی شرکت‌های مخابراتی ولایت کابل

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و اداره اترا به منظور تطبیق حکم مقام عالی ریاست الوزرا مبنی بر مسدود شدن سایت‌ها و اپلیکیشن‌های...

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۵:۱۵
Background image

امضاء تفاهمنامه‌ همکاری میان ریاست مخابرات و انستیتوت تخنیکی و مسلکی ولایت ننگرهار

تفاهمنامه همکاری بین ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و انستیتوت تخنیکی و مسلکی ولایت ننگرهار به هدف ایجاد زمینة مناسب آموزش عملی...

بازگشت به خبر